Cum îți crești veniturile și îți îmbunătățesti performanța afacerii în același timp?
Dacă ești în căutarea unui mod de a crește veniturile și de a îmbunătăți performanța afacerii, atunci smarketingul este soluția.
Prin Smarketing se construiește un sistem unic de procese de customer acquisition pentru departamentele de Marketing și Vânzări.
Majoritatea antreprenorilor lucrează separat cu departamentele de marketing și vânzări. Dacă aceste departamente nu lucrează împreună este posibil ca la nivel de companie să nu fie atins potențialul de vânzări și să nu se obțină cea mai mare eficiență din eforturile de marketing.
Prin integrarea inteligentă a celor două departamente compania va obține lead-uri mai calificate, va îmbunătăți relația cu clienții și va crește loializarea lor. Iar aceste rezultate vor duce la creșterea veniturilor și a eficienței ambelor departamente.
Cum dezvoltăm customer acquisition prin smarketing?
Schița proceselor actuale
Construim schița proceselor actuale de customer acquisition, identificăm fiecare subproces în parte, aflăm costurile și rezultatele obținute pe fiecare segment de activitate.
Matricea completă de customer acquisition
Construim matricea completă de customer acquisition, identificăm ce lipsește în traseul de achiziție al clientului și completăm cu subprocesele lipsă.
Indicatorii de urmărire
Stabilim indicatorii de urmărire pentru a obține claritate în fiecare proces și subproces de activitate din marketing și vânzări. Aflăm costurile și beneficiile câștigate.
Cum facem asta?
Îți construim tot SISTEMUL acestui parcurs + Instrumentele folosite.
Fără nimic în plus!
Îți oferim FORMULA: claritate între activități și KPI în procesul de customer acquisition prin smarketing.
Și eu sunt antreprenor și îți cunosc durerile
Ai vânzări, dar nu știi cifre exacte despre sursa lor, costul de achiziție și procesele de conversie.
----------------------
Identificăm activitățile de customer acquisition pe care le ai acum și analizăm rezultatele.
Investești în marketing, dar rezultatele în vânzări sunt modeste și nu înțelegi cauzele.
Cum te putem ajuta
Completăm cu activitățile lipsă care vor crește eficiența proceselor, iar pentru aceasta folosim principiul smarketing.
Dezvolți noi metode de achiziție a clienților, dar nu știi care sunt costurile finale.
----------------------
Analizăm costurile de proces pentru fiecare activitate cheie și identificăm beneficiile.
Acțiunile tale de marketing nu sunt legate corect de cele de vânzări.
----------------------
Construim procesele și subprocesele necesare de activitate, calculăm costurile și stabilim KPI.
Nu există o strategie comună de lucru, un flow ușor pentru viitorul client.
Cum te putem ajuta
Identificăm top activități care costă mai puțin și aduc rezultate mai mari în customer acquisition.
Ai idei bune, dar transformarea lor într-un plan de acțiuni este ineficientă.
----------------------
Documentăm fluxul de valoare până la contract, astfel vei ști care sunt costurile și ce venituri generează activitățile din marketing și vânzări.
Care sunt BENEFICIILE sistemului de customer acquisition corect implementat
Un sistem bine definit și eficient încurajează angajații să fie mai implicați în îndeplinirea sarcinilor lor, astfel crește și satisfacția lor la locul de muncă.
Prin înțelegerea mai bună a pieței, preferințele clienților și comportamentuluide cumpărare, poți îmbunătăți produsele și serviciile oferite.
STRUCTURA procesului de Customer Acquisition - Punctul 0 al afacerii tale!
Lucrăm împreună cu echipa companiei la construirea sistemului de Customer Acquisition prin procese, subprocese și KPI corect stabiliți.
Odată cu modificarea obiectivelor companiei, se vor actualiza și aceste informații care vor sta la baza noilor activități.
Matricea Customer Acquisition:
produs
concurenți
diferențiere
avatar client
comunicare
Funnel Smarketing:
funnel general per companie
funnel special per campanie
Procese și subprocese Funnel
procese de marketing
procese de vânzări
subprocese
KPI pentru fiecare etapă
Care sunt avantajele obținute în urma optimizării procesului de customer acquisition?
Antreprenorul, asociații și top managementul companiei vor avea o imagine clară despre costurile și rezultatele departamentelor de marketing și vânzări.
Astfel că vor putea lua rapid deciziile corecte, în conformitate cu dinamica pieței.
Prin smarketing va exista un sistem unic de procese și subprocese care vor fi orientate spre eficientizarea activității și creșterea rezultatelor.
Astfel va putea fi analizat ușor fiecare KPI în parte, iar în urma concluziilor activitatile se vor putea îmbunătăți sau elimina.
Matricea customer acquisition va fi creată pentru fiecare segment de piață, iar pe baza ei, se va construi ori de câte ori va fi nevoie o nouă campanie de promovare sau un nou subproces de marketing sau vânzări.
Astfel vor putea fi introduse ușor noi activități în procesele actuale.
Programul de Customer Acquisition va fi susținut alături de Natalia Diaconu - specialist în strategii de marketing și project manager în proiecte de marketing în care sunt implicați angajați ai companiei, agenții de marketing și alți specialiști din domeniu.
Investiția ta - de aici in jos trebuie update
1 întâlnire săptămânală online/offline de 2-3 ore în care
lucrăm împreună pe fiecare pas din funnel
12 sesiuni LIVE de întrebări și răspunsuri
3 luni acces permanent la mine pentru monitorizare și
creștere
Suport pentru implementarea fiecărei etape din program
2 sesiuni de evaluare KPI în luna de după finalizarea programului
Peste 10 instrumente practice și foi de lucru printabile
Teme de casă după fiecare sesiune care te ajută să întreții
funnelul
Acces la înregistrările video ale sesiunilor (la cerere)
1500 €/luna x 3 luni = 4,500 € + BONUS de performanță
Programul este pentru tine dacă:
Ești antreprenor și îți dorești să dezvolți o strategie digitală pentru creșterea companiei;
Oferi servicii, consultanță sau ai o linie de producție;
Nu ai multă experiență în marketing și nu știi de unde să începi;
Vrei să înțelegi cum poți să faci marketing profitabil, fără agenții sau o echipă numeroasă;
Îți dorești să treci de la leaduri recomandate la leaduri ce vin la tine din mediul online;
Lucrează cu noi fără nici un risc
Garanție 100% - Money Back
Garanția programului este ca vei mapa toate procesele și procedurile de companie ca să poți construi context predictibil pentru echipa ta care rulează operațiunile curente din companie. Dacă nu ai rezultate în următorele 3 luni după ce ne întâlnim, poți să ceri banii înapoi din orice motiv, iar eu ți-i voi returna integral, fără întrebări suplimentare.
Există 2 tipuri de oameni. Cei care plătesc mentorat sau consultanță, clarifică rapid soluții adaptate business-ului lor,apoi trec la acțiune și construiesc un proces de marketing care generează leaduri automat, și cei care învață în timp și din greșeli.
Este super OK să fii în oricare dintre aceste categorii.
Doar tu poți decide dacă merită să investești 3 luni și să ai rezultate aproape imediate sau merită să mai aștepți și să te lovești singur de probleme.